WITAJCIE ZAJĄCZKI!
Wychowawca: Paulina Kobusińska
Zając długie uszy ma
trala la, trala la,
nosek słodki oczka dwa
hopsa, hopsa sa.
Każdy zając skacze: - HOP!
HOP, HOP HOP
HOP HOP HOP
Jeden skok, drugi skok
Teraz wszyscy: HOP!
Wiersz grupowy:
Zając zwierzakiem jest wyjątkowym, długie ma uszy na czubku głowy.
Tymi uszami wciąż nasłuchuje, czy nikt na niego dziś nie poluje.
Oczka ma śliczne, ogon mięciutki, i zawsze lubi być wesolutki.
Skacze wysoko, pełno go wszędzie, szczęśliwy zając niech zawsze będzie.
Serdecznie zapraszam Rodziców na zebranie organizacyjne, które odbędzie się 04.09. (czwartek) o godzinie 15.30 w naszej sali.
WRZESIEŃ
Tematyka kompleksowa:
Tydzień 1: ROK PRZEDSZKOLNY SIĘ ZACZYNA (01.09.-05.09.25)
Tydzień 2: UMIEM DBAĆ O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO (08.09-12.09.25)
Tydzień 3: NASZE EMOCJE (15.09- 19.09.25)
Tydzień 4: JESIEŃ W OGRODZIE (22.09-26.09.25)
Przewidywane osiągnięcia dzieci:
-tworzy przyjazną atmosferę w grupie
-szybko reaguje na przerwę w muzyce
-przelicza zdania
-szybko reaguje na bodźce słuchowe
-zna różne formy spędzania wakacji
-buduje wypowiedzi wielozdaniowe
-rysuje na określony temat
-bawi się zgodnie z innymi dziećmi
-poprawnie wykonuje ćwiczenia oddechowe
-uczestniczy w zabawie społeczno-emocjonalnej
-zachęca dzieci nieśmiałe do zabawy
-mówi umiarkowanym głosem
-zna zasady zachowania się w przedszkolu
-zna słowa i melodię piosenki
-sprząta po skończonej zabawie
-szybko reaguje na bodźce słuchowe
-wspólnie z całą grupą ustala kodeks przedszkolaka
-przestrzega zasad ustalonego kodeksu
-dzieli się zabawkami z innymi
-potrafi współpracować z rówieśnikami
-zna datę swoich urodzin
-porównuje liczebność zbiorów
-zna określenia: mniej, więcej, tyle samo
-utrwala obraz graficzny swojego imienia
-precyzyjnie wycina
-bawi się zgodnie z innymi dziećmi
-dokonuje analizy i syntezy sylabowej
-prawidłowo przelicza
-obserwuje znaki drogowe
-ma dobrą orientację w przestrzeni
-nie przeszkadza kolegom podczas zabawy
-wyraża swoje emocje w sposób akceptowany społecznie
-nazywa różne stany emocjonalne
-przełamuje nieśmiałość
-odczytuje nastroje innych osób
-zna znak graficzny cyfry 1
-przelicza liczebnikami porządkowymi i głównymi
-rozpoznaje i nazywa figury geometryczne
-zna znak graficzny litery o, O
-wzbogaca wiedzę na temat wartości odżywczych dyni
-tworzy przeciwieństwa do podanych wyrazów
-dzieli wyrazy na sylaby
-zna pojęcia związane z wielkością
-jest aktywne podczas zajęć
-lepi z plasteliny określone formy
-mówi umiarkowanym głosem
-zna charakterystyczne cechy jesieni
-potrafi określić słowami warzywa
-bierze udział w zabawach z sylabami
-precyzyjnie wycina i skleja szablon marchewki